110612

Imorgon är det skolavslutning! Efter någon timme av uppträdanden av elever och den hemskt långa stipendieutdelningen har jag SOMMARLOV. Hääääääääärregud vad fort detta hemska skolåret har gått. Jag kunde tänka mig att gymnasiet skulle vara tufft, men herregud, jag trodde absolut inte att det första året skulle vara det värsta året i mitt liv. Det har varit fyllt av prov, läxor, stress, ångest och högre siffror på vågen. Detta sommarlovet ska jag verkligen ta hand om mig själv och se till att njuta. Vilket jag ska börja med direkt efter skolavslutningen med en härlig måltid med mina kåmpizar på en restaurang i stan.
De senaste dagarna har jag varit lite hemma, lite out of town, lite i skolan. But let me break it down for you.
I fredags åkte jag och Emili till Marstrand och hälsade på Kerstin. Alli kom också på lördagen. Vi stannade där till söndagen och gick runt på ön, kollade lite uppe på fästningen, myste i Berrans (Kers) lägenhet och gick och åt muuumzig pizza på en restaurang. 
Idag hade vi ialla fall två lektioner, eller en lektion och marängsviss som lärarna bjöd oss på. Later, gick jag och dubbel Emilie en snabb runda på Nordstan och jag köpte ett nagellack. 
De senaste dagarna har jag också varit konstigt irriterad på allt och... allt. Igår när jag kom hem hade jag plikten att dammsuga. Sladdar som fastnar i dörrar, dammsugare som fastnar lite överallt, värme, äcklig dammlukt från dammsugaren, och hoppsan så råååkade munstycket på dammsugaren gå av. Eeeh. ja. Som tur va var det dock lätt att laga. Och idag i skolan var tydligen allting fel. Toaletten, toapappers behållaren, mitt hår, mina jeans. Haha asså gud jag orkar inte. Hoppas jag vaknar på rätt sida imorn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0