Is ugh a feeling? Because I feel like it all the time

SUMMAAAAH
Det är 23 grader idag. TJUGOTRE CELSIUS. Jag gick till och med i shorts när jag var ute med hunden. Sveriges helvetes tid är över!
Förutom skolan... Fan vad jag längtar tills att jag inte behöver öppna någon jävla lärobok för att plugga till mafioso prov. Just nu är jag är så stressad att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Nä sommarlov ska de allt få vara. Då ska jag försöka göra något meningsfullt varje dag, och då blir det nog lite mer fart på bloggän också.
TO DA LOO MA'FUCKA



 

SKEVASTE BILDEN EVAAH

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fina ögon du har!

2012-06-01 @ 17:50:39
Postat av: Lina

Åh tack! Vad glad jag blir!

2012-06-04 @ 21:30:05
URL: http://cheerstothefreakinweekend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0